عشق از زبان بچه ها

December 2, 2009 at 12:57 pm (NICE TEXT)

بهترین سن برای ازدواج چند سالگی است؟

جودی 8ساله: ” 84 سالگی! چون در آن سن مجبور نیستید کار کنید و می توانید هی دراز بکشید و فقط همدیگر را دوست داشته باشید.”

تام 5ساله: “مهد کودکم که تمام بشود، می روم و برای خودم دنبال زن می گردم!”

دراولین قرار ملاقات ، زن و مردها به هم چه می گویند؟

میاک 10ساله:”دراولین قرار ملاقات فقط به هم دروغ می گویند و این معمولا” باعث می شود که از هم خوش شان بیاید و یک قرار دوم بگذارند.”

مسئله حیاتی: بهتر است آدم ازدواج کند یا مجرد بماند؟

لینت 9ساله:” دخترها بهتر است مجرد بمانند، اما پسرها باید ازدواج کنند چون یک نفر را لازم دارند که دنبالشان راه بیفتد و تمیز کند!”.

کنی 7ساله:” بابا این چیزها سردرد می آورد. من فقط یک بچه ام. من همچین بدبختی هایی نمی خواهم.”

چرا دونفر عاشق هم می شوند؟

جین 9ساله:” هیچ کس نمی داند چه اتفاقی می افتد، ولی من شنیده ام که یک ربط هایی به بویی که آدم می دهد دارد، برای همین هست که مردم ایان قدر عطر و ادکلن می خرند.”

هارلن 8ساله:”می گویند یکی به قلب آدم تیر می زند و این حرف ها، ولی مثل اینکه بقیه اش این قدر درد ندارد.”

عاشق شدن چطوری است؟

راجر 9ساله:” مثل یک بهمن برای زنده ماندن باید زود از زیر آن فرار کنی.”

لئو 7ساله:” اگر عاشق شدن مثل یاد گرفتن حروف الفبا سخت است ، من یکی که نمی خواهم. خیلی طول میکشد.”

نقش خوش تیپی در عشق

ژوانه 8ساله:” اگر می خواهید کسی که در حال حاظر جزئی از خانواده تان نیست، دوستتان داشته باشد، خیلی مهم نیست که خوشگل باشید.”

گری 7ساله:” فقط قیافه مهم نیست. من را نگاه کنیئ ، خیلی خوش تیپم. اما هنوز کسی پیدا نکرده ام که با من ازدواج کند.”

کریستسنه 9ساله:” زیبایی یک چیز ظاهری است ، نمی تواند خیلی ماندگار باشد.”

چرا عشاق دست هم را می گیرند؟

دیو 8ساله:” می خواهند مطمئن شوند که حلقه هایشان نمی افتد، چون خیلی بالایش چول داده اند.”

عقاید محرمانه درباره عشق

آنیتا 6ساله:”من عشق را دوست دارم ، فقط به شرطی که وقتی تلویزیون کارتون می دهد ، اتفاق نیفتد.”

بابی 8ساله:” عشق آدم را پیدا می کند ، حتی اگر خودت را از آن پنهان کنی، من از 5سالگی تلاش می کنم که خودم را از آن پنهان کنم ولی دخترها مدام پیدایم می کنند.”

رژینا 10ساله:” خیلی دنبال عشق نیستم، فکر می کنم کلاس چهارم بودن به اندازه کافی سخت هست.”

ويژگی های شخصی برای اینکه عاشق خوبی باشید

آوا 8ساله:” یکی از شماها باید بلد باشد که خوب چک بنویسد، چون حتی اگر صد هزار کیلو هم عشق داشته باشد، باز هم یک قبظ هایی هست که باید پرداخت کنید.”

راه هایی که می شود کسی را عاشق خودتان کنید

دل 6ساله:” به آنها بگویید کهفروشگاه های زنجیره ای شکلات دارید.”

آلونزو 9ساله:” یک سری کارها را نکنید مثلا” اینکه کتانی سبز بدبو داشته باشید….ممکن است با اینکه توجه کسی را جلب کنید اما توجه، عشق نیست.”

بارت 9ساله:”یکی از راه هایش این است که دختر مورد نظر را برای غذا خوردن بیرون دعوت کند.حتما” یک چیزی بخرید که دوست دارد، مخصوصا” سیبزمینی سرخ کرده.”

چطوری می شود فهمید دو تا آدمی که توی رستوران غذا می خورند عاشق هم هستند؟

جان 9ساله:” فقط نگاه کنید و ببینید که مرد صورت حساب را بر می دارد یا نه. ایران راهی اسات که می شود فهمید عاشق شده یا نه.”

براد 8ساله:” عاشق ها فقط به هم خیره می شوند و غذایشات سرد می شود. بقیه بیشتر به غذا توجه می کنند.”

کریستینه 9ساله:” اگر از آن دسرهایی سفارش دهند که با آتش درست می کنند ، عاشقند. چون یعنی قلب خودشان هم آنجوری است…توی آتش.”

وقتی مردم می گویند:”دوستت دارم، به چه فکر می کنند؟

میشله 9ساله:” به خودشان می گویند: بله واقعا” دوستش دارم. ولی کاش می شد حداقل روزی یک بار دوش بگیرد.”

چطور می شود عاشق ماند؟

راجر 9ساله:” اسم زنتان را فراموش نکنید…این کار کل عشق را نابود می کند.”

رندی 8ساله:” همسرتان را زیاد ببوسید. این کار باعث می شود او یادش برود که شما هیچ وقت آشغال را بیرون نمی گذارید.”

4 Comments

  1. رویا said,

    خیلی جالبه.کلی خندیدم.راست میگن حرف راست رو از بچه ها باید شنید

    • mydreamwall said,

      baa shomaa kaamelan MOVAAFEGHAM…bekhosous gaahi ye chiz -haayi migan ke aadam KAAMELAN khal’e selaah mishe tou javaab daadan beheshoun …mamnounam ke bloge man ro morede lotfe khodetoun gharaar daadid

  2. alireza said,

    DAGIG YADAM NEMIYAD ON MOGE MAN CHI FEKR MIKARDAM AMA AZ KHONDAN IN NEVESHTEH HAY NAB KOLY KHANDIDAM KEYF HAM KARDAM CHE NAZAR SANJY YE JALEBY !

    • mydreamwall said,

      Fekr mikonam man oun moghe tou BAAGH naboudam…HEHE…vali aafarin be in aadam haai ke zehne bache haarointori shenaavar mikonan…

Leave a Reply

